16.03.2015

Co jeść by nie mieć cellulitu? - SEKRETY DIETY


Dawno nie było o cellulicie :)
Piszecie, prosicie o jakieś rady... Kochane moje... ja już chyba nie raz o tym pisałam. Cellulit sam nie zniknie. Akurat cellulit to jeden z tych defektów kobiecej urody, z którym się walczy najdłużej. Sama dieta pomoże nam schudnąć, same kosmetyki zmniejszą albo wręcz usuną rozstępy, ale cellulit... niestety - NIE. Aby wygrać z cellulitem musimy działać kompleksowo czyli DIETA + ĆWICZENIA + KOSMETYKI. Takie jest moje zdanie, ale... jeśli macie inne, jeśli uważacie, że wystarczą kosmetyki, albo znalazłyście sposób na to żeby cellulit sam zniknął piszcie! Taka wiedza na pewno nie jednej z nas się przyda :)



Ja dziś napisze wam co warto jeść, jeśli jesteśmy na etapie "Pozbywam się cellulitu"...

Co jeść, by nie mieć cellulitu?


Arbuz...



0 komentarze:

Prześlij komentarz