02.07.2015

Dlaczego wodę pitną najlepiej trzymać w miedzianym naczyniu?




Słyszeliście o tym, by trzymać wodę pitną w miedzianym naczyniu? Ja ostatnio przeczytałam taką informację w internecie i niesamowicie się zdziwiłam. Zawsze wydawało mi się, że woda z metalowego pojemnika jest nasycona jakimiś szkodliwymi pierwiastkami, okazuje się, że się myliłam!

Dlaczego wodę pitną najlepiej trzymać w miedzianym naczyniu?



Już w starożytnych czasach wodę trzymano w miedzianych dzbankach, pito ją z miedzianych kubków i kielichów ale to nie tylko dlatego, że jeszcze wtedy nie było szkła, a ze względów zdrowotnych!

Oto 5 najważniejszych korzyści:


1. Woda trzymana w miedzianym naczyniu ulega naturalnemu procesowi oczyszczania jej z pleśni, grzybów, glonów i bakterii. 

2. Jeśli woda będzie w miedzianym dzbanku przynajmniej 4 godziny (a najlepiej całą noc) uzyska pewną jej ilość. A miedź jest pierwiastkiem, który jest naszemu organizmowi niezbędny, niestety możemy ją dostarczać tylko z pożywieniem, co jest bardzo trudne. Woda z miedzianego dzbanka jest ładnie wchłaniana przez nasz organizm.

3. Miedź z wody ma właściwości antybakteryjne, antyoksydacyjne, przeciwzapalne, antynowotworowe i przeciwzapalne. 

4. Miedź ma właściwości oczyszczające z toksyn.

5. Miedź wpływa korzystnie na serce, na nasz układ trawienny, na skórę, a także wspomaga odchudzanie! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz