25.09.2015 0 komentarze

Jak się pozbyć rozstępów w trzech krokach -TIPS & TRICKS

Kolejny fajny post na temat rozstępów wrzuciła autorka bloga TIPS & TRICKS. Dlatego zapraszam do lektury, a ja tymczasem przedstawiam wam trzech moich sprzymierzeńców do walki z rozstępami jeśli chodzi o rośliny i zioła :)

zdrowie.wp.pl

Trzech sprzymierzeńców do walki z rozstępami:

Algi - wchodzą w skład większości kosmetyków przeciw rozstępom, a to dlatego, że działają obkurczająco, odżywiają skórę i wzmacniają ją, dzieki czemu skóra nie pęka tak łatwo nie tworzą sie na niej rozstępy. Zawierają mnóstwo mikro i makroelementów oraz cenny jod.

Żeń-Szeń – rewitalizuje, regeneruje, poprawia ukrwienie skóry i ułatwia jej odnowę, żeń-szeń bardzo często wchodzi w skład kosmetyków ze względu na działanie antyoksydacyjne, antyrozstepowe i antycellulitowe.

Rokitnik - zawiera witaminy C, A i E jest zatem wspaniałym antyoksydantem, usuwa wolne rodniki dzięki czemu skóra się nie starzeje tak szybko, ma działanie gojące, przeciwzapalne, owoce rokitnika zawierają ponad 100 różnych składników odżywczych i substancji bioaktywnych bogatych w witaminy grupy B, K, P i kwas foliowy.

A o walce z rozstępami więcej przeczytacie TUTAJ --->
http://ekstrarady.blogspot.com/2015/09/jak-sie-pozbyc-rozstepow-w-trzech.html



13.09.2015 0 komentarze

Jak złagodzić objawy infekcji u dziecka - TIPS&TRICKS


Sezon na infekcje uważam za otwarty! Wakacje się skończyły, dzieci wróciły do przedszkola, za oknami pogoda w kratkę. Aby się ustrzec przed infekcjami układu oddechowego i wzmocnić organizm warto każdego dnia rano pić na czczo szklankę wody z miodem i cytryną. 
Taki napój przygotowuje poprzedniego wieczora. Rozpuszczamy miód w szklance letniej wody, dodajemy cytrynę i odstawiamy na całą noc. Rano dolewamy trochę gorącej wody, by miód nie był zimny i pijemy. Takie picie wody z miodem to doskonała profilaktyka i ochrona dziecka i dorosłego przed infekcjami, katarem, grypą.
Jeśli jednak tak się zdarzy, że mimo wszystko nasz maluch przyniesie do domu infekcję, możemy złagodzić jej objawy ziołowymi kompresami...

http://ekstrarady.blogspot.com/2015/09/jak-zagodzic-objawy-infekcji-u-dziecka.html
10.09.2015 1 komentarze

5 razy P - czyli zioła na podagre, pokrzywkę, postrzał, przekwitanie i potliwość


Podam wam dzisiaj listę ziół, które leczą 5 przykrych dolegliwości. Warto wiedzieć, które zioła można z powodzeniem zastosować w przypadku, gdy nam się przytrafi któraś z nich. Zioła stosujemy w zależności od choroby, albo w postaci naparu albo w postaci okładów.


Podagra

* liść brzozy
* chrzan
* strąki fasoli
* ziele koniczyny czerwonej
* znamię kukurydzy
* ziele nawłoci
* kłącze perzu
* ziele rdestu ptasiego

Pokrzywka


* sok aloesu
* koszyczki arniki
* szyszki chmielu
* kwiat dziewanny
* arnika
* fiołek trójbarwny
* nagietek

Postrzał (lumbago)


* owoc bzu czarnego
* chrzan
* owoc pieprzowca
* rumianek
* gorczyca czarna

Potliwość


* ziele bukwicy
* kora dębu
* ziele hyzopu
* szałwia lekarska
* porost islandzki

Przekwitanie


* szyszki chmielu
* kwiat grzybienia
* kwiat jasnoty białej
* kora kaliny koralowej
* szałwia
* kłącze wężownika


04.09.2015 0 komentarze

WASZE RADY: Sposób na łuszczycę


Łuszczyca to nieuleczalna choroba z którą zmaga się coraz więcej osób. Warto wiedzieć, że zmiany łuszczycowe można łagodzić również naturalnymi sposobami. Jeden z takich sposobów przysłała do mnie Autorka bloga STOP ŁUSZCZYCY. Zobaczcie co radzi:

SPOSÓB NA ŁUSZCZYCĘ

http://naturica.pl/p/13/308/uniwersalny-olej-kokosowy-100-naturalny-200ml-antyperspirant-wlosy-nowosci.html

 

Najlepszym znanym mi domowym sposobem na łuszczycę jest olej kokosowy. Olej kokosowy warto jeść codziennie, bo zawiera w sobie samo zdrowie. Wspomaga organizm w walce z łuszczycą, a jeśli będziemy go stosować na skórę jak krem - 3 razy dziennie, złagodzimy swędzenie i łuszczenie się naskórka.

03.09.2015 1 komentarze

WASZE RADY: Jak przedłużyć świeżość bananów?



Widzę, że się wam spodobało! Nie mam więc wyjścia i dziś kolejna porcja rad od czytelników! Tym razem rada nadesłana przez Autorkę bloga Diety i ich sekrety

Wiecie jak przedłużyć trwałość bananów? 



Wystarczy owinąć je folią tak jak to jest pokazane na zdjęciu. Niezły trik co? Teraz już wiem dlaczego moje banany tak szybko się psuły! Ponoć w tych bananowych korzonkach tkwi tajemnica świeżości, jeśli są okręcone folią, świeżość nie "ucieka". 
Autorka dodaje, że banany powinny także leżeć z dala od jabłek, ponieważ jabłka zawierają mnóstwo aromatycznych związków i soków, które się przez cały czas z nich ulatniają i dlatego właśnie owoce leżące w pobliżu jabłek psują się dwa razy szybciej.
02.09.2015 2 komentarze

WASZE RADY: Sposób Violli na długie rzęsy




I kolejny mail od Czytelniczki. Tym razem napisała do mnie Violla, która podaje fajny sposób na wydłużenie rzęs naturalną metodą. Jak się okazuje wcale nie trzeba płacić kupy kasy za przedłużanie rzęs u kosmetyczki. Wystarczy jeden prosty sposób.

Oto przepis na wydłużanie rzęs:


Źródło: zdjęcia: http://www.healthextremist.com/

Pół łyżeczki oleju kokosowego mieszamy z trzema kroplami olejku lawendowego. Tak przygotowaną mieszankę nakładamy na rzęsy. bardzo ważna jest regularność stosowania tego przepisu ( w sumie nie tylko tego, w przypadku naturalnych sposobów ważna jest konsekwencja bo wyników nie widzi się od razu, tylko po czasie).

Podoba mi się pomysł Violli! Muszę wypróbować!

Ja od siebie tylko dodam, że na rzęsy stosowałam kiedyś olejek rycynowy i faktycznie były gęstsze i mniej wypadały :)


01.09.2015 0 komentarze

WASZE RADY: Szybki sposób na hemoroidy




Ponieważ dostaję od was ostatnio coraz więcej maili postanowiłam utworzyć nowy dział WASZE RADY. Każdy kto chce się podzielić jakąś ciekawostką, naturalnym sposobem na zdrowie czy urodę może do mnie napisać, a ja opublikuję wpis na blogu wraz z odnośnikiem do Waszej strony. Zapraszam więc do współpracy! :)

Cykl rozpoczyna rada wysłana przez Czytelniczkę Annę.

Dobra rada, jak się szybko pozbyć hemoroidów:

facet.wp.pl

Po pierwsze strugamy czopka z ziemniaka, którego wkładamy ... jak czopka - do odbytu. Zawarte w ziemniaku substancje aktywne, obkurczą śluzówkę jelita i złagodzą ból.

Po drugie - ścieramy ziemniaka na tarce na grubych oczkach i przykładamy w bolące miejsce. Jeśli mamy taka możliwość róbmy okłady przez cały dzień (dobrze, by przeleżeć ten dzień w łóżku). Po takiej kuracji następnego dnia praktycznie nie będziemy odczuwać żadnego bólu!

Annie dziękujemy, a wkrótce kolejne rady naszych czytelników! :)