02.09.2015

WASZE RADY: Sposób Violli na długie rzęsy




I kolejny mail od Czytelniczki. Tym razem napisała do mnie Violla, która podaje fajny sposób na wydłużenie rzęs naturalną metodą. Jak się okazuje wcale nie trzeba płacić kupy kasy za przedłużanie rzęs u kosmetyczki. Wystarczy jeden prosty sposób.

Oto przepis na wydłużanie rzęs:


Źródło: zdjęcia: http://www.healthextremist.com/

Pół łyżeczki oleju kokosowego mieszamy z trzema kroplami olejku lawendowego. Tak przygotowaną mieszankę nakładamy na rzęsy. bardzo ważna jest regularność stosowania tego przepisu ( w sumie nie tylko tego, w przypadku naturalnych sposobów ważna jest konsekwencja bo wyników nie widzi się od razu, tylko po czasie).

Podoba mi się pomysł Violli! Muszę wypróbować!

Ja od siebie tylko dodam, że na rzęsy stosowałam kiedyś olejek rycynowy i faktycznie były gęstsze i mniej wypadały :)


2 komentarze:

Druidka pisze...

A olejek nie podrażni oczu? Ten lawendowy...jest dość mocny.

Chabrowe wariacje pisze...

O tym to nie słyszałam , ja używam olejku rycynowego i też są fajne efekty :)

Prześlij komentarz