30.06.2015

Powiększanie piersi ziołami? Sprawdź co musisz zrobić! - ZDROWOFITTERKA




Zaciekawił mnie ten artykuł, dlatego postanowiłam, że będę go dziś promować :) Wiele blogów pisze o powiększaniu piersi o tym jakie zioła stosować, ale w tym artykule znajdziecie coś więcej. Nie są to jakieśtam fiu bździu porady! To naprawdę wartościowe treści i nie wiem jak wy, ja zamierzam wypróbować a co mi tam! :)

5 ziół dzięki którym powiększysz piersi NATURALNIE!




Wiecie, że to hormony decydują o rozmiarze naszego biustu? Estrogeny, progesteron, androgeny i prolaktyna - to jest tych czterech wspaniałych, których jeśli ci zabraknie... możesz zapomnieć o dużych, jędrnych piersiach.
Nie będę się dzisiaj skupiać na tych hormonach o nich powiem wam innym razem. Dziś same konkrety! Czyli co musisz zrobić by mieć piękne piersi. Jakie rośliny ci w tym pomogą?

1. Pueraria Mirifica

To roślina, która spokrewniona jest z bobem. Zawiera fitoestrogeny, a więc hormony, które wpływają na rozmiar piersi. 

Zobaczcie co znalazłam na temat tej rośliny w internecie:

W Japonii na rynek trafiła guma do żucia, która ma powiększać piersi...



0 komentarze:

Prześlij komentarz