21.05.2016

Jak wybielić zęby w tydzień?


Nie uwierzycie, ale ostatnio zupełnie przypadkiem znalazłam w internecie taki prosty sposób na wybielenie zębów w domu. Tanio, szybko i skutecznie. Dość długo się wahałam, bo nie wierzyłam, że się uda, a teraz żałuję, bo to był strzał w 10! Tyle razy kupowałam pasty wybielające, paski, żele, kupę kasy przepuściłam tylko po to by zniszczyć sobie szkliwo, a tu się okazuje, że z domowych składników można zrobić łatwą pastę, która w kilka dni wybieli zęby! Nie do wiary!

Podaję przepis na bielsze zęby:

quotesgram.com

1 łyżeczka oleju kokosowego
1  łyżeczka kurkumy

Mieszamy razem aż powstanie gładka masa. Następnie nabieramy na szczoteczkę jak pastę do zębów i myjemy kilka minut. Po kilku dniach zęby są naprawdę bielsze! Najlepiej to widać na zębach żółtych. Jeśli ktoś ma zęby szare, to nie będzie aż takiego efektu i aż tak szybko nie zobaczy różnicy, ale też się wybielą. 

Polecam! Spróbujcie takiego wybielania! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz