26.01.2016

Najlepszy sposób na zagęszczanie włosów - CZUPRYNKOWO



No coś takiego!
Kto by pomyślał, że marchew może zagęścić włosy! :)
Musicie to przeczytać! KONIECZNIE!
Polecam dzisiaj posta z bloga CZUPRYNKOWO:

Tak oglądałam wczoraj pół nocy te filmy ze stylizacją fryzur i pozazdrościłam tym dziewczynom pięknych, gęstych włosów. Też bym chciała takie mieć, ale moje niestety nie są aż tak gęste, ani aż tak długie. Na szczęście są sposoby na zagęszczenie włosów!
Przypomniało mi się jak moja babcia pielęgnowała swoje włosy w czasach gdy nie było jeszcze ani szamponów, ani odżywek ani masek. A włosy miała przepiękne, gęste, długie!



Na pewno dużą rolę w gęstości i grubości naszych włosów odgrywa dieta. Dieta to podstawa! Nie tylko dzięki niej pozbędziemy się zbędnych kilogramów, ale także wygładzimy cerę, pozbędziemy się toksyn no i wyhodujemy piękną fryzurę!

Moja babcia zawsze mi powtarzała, że marchew jest dobra na wszystko...





0 komentarze:

Prześlij komentarz