26.08.2014

Krótkie powitanie :)


Witam wszystkie zdrowo-maniaczki i zioło-maniaków! ;)

Stworzyłam tego bloga głównie z myślą o sobie, ale skoro tutaj jesteś, to znaczy, że z myślą o Tobie także :)

Interesuję się ziołami i zielarstwem, dlatego chciałabym być na bieżąco w tych tematach. Tak własnie zrodziła się idea stworzenia tej strony, która będzie skupiała blogerów podobnie jak ja pasjonujących się roślinami leczniczymi.

I tak było jeszcze do niedawna. Od dziś wprowadzam nowe zasady na moim blogu!

Każdy kto prowadzi bloga w innej tematyce niż zioła/rośliny lecznicze, ale napisał w tym temacie posta, którym chciałby się podzielić z innymi, może do mnie napisać, jeśli post okaże się warty uwagi zamieszczę go na stronie głównej.

Zanim się ze mną skontaktujesz, przeczytaj regulamin, który znajduje się na pasku po lewej stronie.

* Nie będę brała pod uwagę blogów, które tylko wspominają jednym słowem o ziołach.

Herbarze wszystkich blogów, łączmy się! :)


LOGO:

2 komentarze:

Kamil Naja pisze...

Dzięki za dodanie mojego bloga, ciekawa akcja, mam nadzieję, że się rozwinie

Ann Dżi pisze...

Ja też mam taką nadzieję :)

Prześlij komentarz